Na pewno obawiasz się, że produkt tak kruchy jak porcelana może dotrzeć do Ciebie uszkodzony. Rozumiemy Twoje obawy, ale nie martw się, ponieważ gwarantujemy:
1) pancerne zabezpieczenie przesyłek, które z powodzeniem testujemy już od 12 lat.
Szczegółowy jego opis znajdziesz w "Sposób pakowania",
2) pokrycie kosztów dosłania nowego produktu w przypadku uszkodzenia przesyłki,
3) specjalne procedury przewozu naszych przesyłek,
4) ubezpieczenie na pełną wartość zamówienia,
5) terminową dostawę – do 24-48h (w dni robocze),
6) fachową pomoc ze strony naszych doradców handlowych w całym procesie transakcyjnym.
Twoja satysfakcja z zakupów u nas jest dla nas najważniejsza. Jeżeli masz wątpliwości, sprawdź opinie o nas - powyższe gwarancje potwierdzają nasi Klienci (kliknij)
Nasze produkty wysyłamy do krajów na całym świecie!
Od 2005r. zdobywamy wiedzę, jak prawidłowo zabezpieczać przesyłki. Realizowaliśmy zamówienia z wysyłką nie tylko do Polski, czy na terenie Unii Europejskiej, ale także do wielu inny krajów całego świata (m.in. USA, Kanada, Norwegia, Islandia, Izrael czy Arabia Saudyjska). Dlatego dziś jesteśmy pewni, że do każdej nadanej paczki dołożyliśmy wszelkich starań, aby nasz Klient mógł cieszyć się wymarzonym produktem.
Posiadamy specjalne procedury przewozu.
W oparciu o nasze doświadczenie jak i wymogi ze strony firmy kurierskiej dotyczące przewozu produktów podatnych na uszkodzenia, opracowane zostały indywidualne instrukcje przewozu naszych przesyłek. Wytyczne obejmują zarówno załadunek z naszego magazynu, jak i dystrybucję będącą po stronie firmy kurierskiej. Wszystko po to, aby wyeliminować możliwość uszkodzenia.
Oczywiście uszkodzenia się zdarzają, według naszych statystyk jedna na trzysta wysłanych przesyłek ulega uszkodzeniu podczas transportu - czyli bardzo rzadko. Ale nie jest to powód do obaw!
Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar:
1) poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@porcelana24.pl). W temacie wiadomości podaj nr zamówienia, a w treści opisz, co dokładnie zostało uszkodzone. W miarę możliwości, załącz zdjęcia – ułatwi nam to proces reklamacji.
2) zgłoś uszkodzenie w centrali firmy przewozowej w celu spisania protokołu szkodowego - tel.: 22 534 00 00
3) po spełnieniu pkt. 1 i 2 realizujemy reklamację, dosyłamy uszkodzony towar
4) koszta związanie z realizowaniem reklamacji (dosłania uszkodzonego produktu) są po stronie sklepu porcelana24.pl
Jeśli masz jeszcze jakieś wątpliwości, skontaktuj się z nami.