Porcelana24 na facebooku
Porcelana24 Instagram
 slide

Odbiór przesyłki

 

NIE WYMAGAMY SPRAWDZENIA PRZESYŁKI PRZY KURIERZE

Wiemy jak kruche produkty sprzedajemy, ale znamy doskonałe sposoby, by zabezpieczyć przesyłkę.

Zaufaj nam, nasze paczki są pancerne:)

 

Przed podpisaniem odbioru przesyłki należy:

1) upewnić się czy opakowanie zewnętrzne nie nosi śladów zniszczenia (wgniecenia lub rozdarcia kartonu), które mogłyby świadczyć o uszkodzeniu zawartości przesyłki.

2) sprawdzić czy firmowa taśma (czerwona z napisem www.porcelana24.pl) jest nienaruszona.

w 99,99% wysyłanych przesyłek karton i taśma jest nienaruszona, co znaczy, że bez obaw możesz przyjąć przesyłkę bez konieczności sprawdzania jej zawartości w obecności kuriera. Zalecamy jednak, byś sprawdził zawartość przesyłki pod kątem uszkodzenia i zgodności ze złożonym zamówieniem - nie należy przekraczać terminu 2 dni od dnia doręczenia.

w 0,01% wysyłanych przesyłek karton i taśma są naruszona. Nie jest to powód do obaw natomiast jest to podstawa, by sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego zażądać spisania protokołu szkodowego.

 

Gdy protokół zostanie spisany:
1) poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@porcelana24.pl). W temacie wiadomości podaj nr zamówienia, a w treści opisz, co dokładnie zostało uszkodzone.
W miarę możliwości, załącz zdjęcia – ułatwi nam to proces reklamacji.
 
 
Jeżeli otrzymasz uszkodzony towar (uszkodzenie stwierdzone po odebraniu przesyłki):
1) poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@porcelana24.pl).
W temacie wiadomości podaj nr zamówienia, a w treści opisz, co dokładnie zostało uszkodzone.
W miarę możliwości, załącz zdjęcia – ułatwi nam to proces reklamacji.
2) zgłoś uszkodzenie w centrali firmy przewozowej w celu spisania protokołu szkodowego. Tel 22 534 00 00.
3) po spełnieniu pkt 1. i 2. realizujemy reklamację, dosyłamy towar.
 
 
Jeżeli otrzymasz towar niezgodny z zamówieniem:
1) poinformuj nas o tym drogą mailową (biuro@porcelana24.pl).
2) w temacie wiadomości podaj nr zamówienia.
3) w treści wiadomości opisz niezgodność.
4) załącz zdjęcia (w miarę możliwości).